luni, 19 august 2013

Din nou,uneori,dar

                                           
Din nou privirea in zare mi-am pierdut,
Din nou am realizat că vreau prea mult,
Din nou trecutul se intoarce,
Din nou am realizat că nimic,e tot ce pot face

Da,din nou sunt in acea stare.
E acea stare de visare..
Dar acum mă simt ca intr-un vis lucid
Un experiment de care curând am citit.
Și de ce fac această comparare?
Poate pentru că-i singura rezolvare.
Rezolvare a tot ce-n jur se-ntâmplă
Azi plângândă,azi râzândă.

Uneori stau și mă întreb
Ce să fac,ce să aleg,
Sunt ca intr-un triunghi,
Sunt ca într-un cerc
Mă pierd,mă pierd

Uneori parcă timpul aș vrea inapoi să-l dau
Mi-e dor de vechea EU,și vreau
Parcă din nou copil să fiu
Doar să desenez,invăț și scriu
Căci a spus cineva,cândva
Nu crește mare,vei regreta,
Căci probleme apar mii și sute
Zile si nopți la rând pierdute
În încercarea de a le rezolva
De-ați găsi liniștea.
Și uneori încercarea-i în zadar
Cazi,te ridici,dar ramâne un DAR..
Dar e  bine de fac așa
Dar de e rău,ce se va întâmpla?

Uneori doar te afunzi,
Într-o mare de aluzii
Și din nou te-ntrebi pe tine...

Dar nici tu nu știi ce-i bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu